Shop Mobile More Submit  Join Login
About Digital Art / Hobbyist Urs18/Female/Indonesia Groups :iconx-kaleidoscope-x: X-Kaleidoscope-X
CLOSED (April 2015-July 2015)
Recent Activity
Deviant for 4 Years
Needs Core Membership
Statistics 82 Deviations 1,549 Comments 8,957 Pageviews
×

Newest Deviations

Favourites

Groups

Activity


AC ~ Gala by PixelPlush
AC ~ Gala
:iconxx-aspro-corvus-xx:

...He was pretty sure that crooked tie was the last thing he should fix someone help him

3 u 3 

Ben ~ me!
Loading...
[SiBiS] Nightmare of Carrot by PixelPlush
[SiBiS] Nightmare of Carrot
Read left to right!

"All about dreams! George frequently has dreams or nightmares about Zana."


It's totally Zana in that nightmare :iconskankyplz:
:icondeanahere:"There's bonus coming... Somewhere in the future because you supposed to realize how procrastinator are we in this submission"

Here it is!

Sketch, Zana ~ :icondeanahere:
Color, George ~ :iconpixelplush:
Loading...
[SiBiS] Danger Danger by PixelPlush
[SiBiS] Danger Danger
So Potato the spider went for a walk and almost got stomped by Zana

Luckily George went after her and managed to save Potato


Atm they don't know each other's names (Zana is 'carrot girl' for George and George is 'spider guy' for Zana)
Zana knows Potato tho, it's something :icondivaplz:



It should be finished a few days ago but the file crashed when Urs was so close to finishing. Thankfully there's a ss Urs could trace but it was... still lots of work :iconwarstarplz:

Anyway now it's doneeeeee De thank you for your patience :iconthegloryofplz:
Now De's turn to do tombola sketch :iconpardonplz:


Sketch, Zana ~ :icondeanahere:
Color, George ~ :iconpixelplush:
Loading...
[SiBis] George by PixelPlush
[SiBis] George

+ NAME : George Alston

+ GENDER : 
Male

+ AGE : 
17

+ HEIGHT :
174 cm

+ ELEMENT: 
Earth

+ RANK: D

+ CATEGORY: 
Offensive

+ MAGIC TECHNIQUES: 

[Swarm]
Summons tiny spiders (1-2 cm) made of earth to surround and attack the enemy. They are very weak in both attack and defense, but George can summon lots of them in a short time, the limit being his stamina. He needs to have earth of any sort in order for it to work (soil/clay/sand).

[Quicksand]
Creates a quicksand puddle which traps and slowly drains the enemy’s health as they sink. The size is limited, so it is not very useful for large opponents. Not usable in areas with no soil or sand.


+ WEAPON: 
Twin Daggers (one for actual use and one spare for now, two is still too much for him to handle)

+ RACE: 
Human

+ LIKES & DISLIKES : 

+ Spiders

+ Creepy crawlies in general

+ Sleeping

+ Freedom

- Crowds

- Studying

- Naggy people

- Being treated like a child

- Vegetables


+ PERSONALITY : 

+ Flexible || Clear-headed || Observant +

– Lazy || Procrastinator || Dishonest –

George has one simple principle in life: if you’re nice to me then I’ll be nice to you. As long as you stay on his good side, he won’t really care about anything else. He’s well aware that everyone has their own views and no, they will never perfectly sync. So why bother?

He steers clear from troublesome things, avoiding tasks like a plague until the deadline draws too near to ignore. When he can’t avoid it, he’ll look for shortcuts. Conflicts are among the things he considers troublesome, he won’t hesitate to lie his way out of trouble if he has to. He’ll also cover up the problems he faces to stop too many people from getting involved and complicating everything.

Observers always get the least action, so George prefers to keep a distance and observe whenever he can. That way he can keep himself from getting too riled up and panicking, which often leads to dumb decisions.


+ BACKGROUND : 

Growing up in a strict household, George was very much used to restrictions and high expectations. His life was filled with studying, supplementary lessons… and more studying. His parents, both very successful business people who owned two very successful companies, expected nothing but the best. They wanted him to continue the family business, inheriting one company while his older sister takes over the other.

George himself had little to no interest in running companies or even being rich. He did what was expected of him, of course, but it was only because he didn’t want lectures from his parents.

One night, a figure who introduced himself as Faunus, the Earth God, appeared in his dream.

“You are chosen,” he said, “Go to Sibis…”

He woke up after that, thought nothing of it, and returned to sleep. It was only 3 AM after all.

By the morning he had forgotten about the dream. His family talked about Sibis Private School later that day, though, which sparked his memory.

Go to Sibis, the god said, and go to Sibis he did. There were no objections about his transfer, Sibis is a famous elite school, after all. Soon after he realized how shady the whole thing was, but he didn’t really care. He’s finally free, why should he question the details? 



+ EXTRAS : 

:bulletgreen: It was purely a miracle that his eyesight remains good despite all the reading he did.

:bulletgreen: Addicted to minesweeper for no apparent reason.

:bulletgreen: Has two pet spiders, a gift from his sister. She affectionately named them George the Second and Potato, and forced him to keep their names.

:bulletgreen: Treats them like his children

:bulletgreen: Because spiders are cute

:bulletgreen: They deserve love ok


+ RELATIONSHIPS : 

TBA

 

Loading...
HPM ~ Secret Santa by PixelPlush
HPM ~ Secret Santa
:iconharvest-pokemoon:

For LavenderDragonHeart, I'm your secret santa this year!

Christmas has passed, but Auron's birthday is on the 28th so let this be a birthday gift!
I hope it's not too ooc

 Happy holidays~


Auron:iconlavenderdragonheart:
Loading...
Writing in Bahasa Indonesia from this point~
:iconmapleofeden:
MoE ~ Devlin by PixelPlush
Nama: Devlin
Umur: 18 tahun
Tanggal lahir: 24 Januari
Gender: Male
Pekerjaan: Pegawai Artist Studio

Sifat:
:bulletyellow:Santai - Nggak gampang marah, nggak suka kerja berat, nggak suka buru-buru.
:bulletyellow:Telmi - Aslinya lumayan pintar, tapi sering nggak nyambung kalo diajak ngomong. Otaknya perlu waktu loading beberapa detik.
:bulletyellow:Sayang barang - Nggak pernah tega ngebuang barang, udah rusak pun tetap disimpan. Males beres-beres sesungguhnya
:bulletyellow:Sabar - Dia sendiri juga lelet, jadi nggak pernah keberatan kalau disuruh menunggu.
:bulletyellow:Suka menolong - Asal nggak yang susah-susah.
:iconleafline1plz::iconleafline2plz::iconleafline3plz:
Relasi:
:iconsenecioarukyuu:'s Sonia
MoE - Adansonia Sakurahana And Yuki Iceberg by SenecioArukyuu
Jadi waktu itu Devlin jalan-jalan dengan caravannya. Tiba-tiba mogok, gak bisa jalan. Karena mogoknya di tengah jalan, Devlin pun jadi bingung. Kebetulan aja datang Sonia dengan kudanya, Cocoa. Karena melihat ada orang yang kebingungan, akhirnya Sonia menghampiri Devlin. Ia pun menceritakan apa yang terjadi. Setelah mendengar cerita Devlin, akhirnya Sonia dan Cocoa membantu Devlin mendorong caravan sampe ke tempatnya sekarang ini. Sebagai ucapan terima kasih, Devlin pun memberi coklat kepada Sonia dan Cocoa.

:iconrisayamagaki:'s Oui
Moe OC : Oui by RisaYamagaki
Mereka ketemu pas Devlin baru terdampar di kota Beringin. Oui yang kebetulan naik sepeda penasaran sama sesosok coklat yang bisa bergerak-gerak dan lagi kebingungan sama caravannya. Oui pun mendekat lalu kaget ternyata itu orang  Trus Oui nanya ini itu pokoknya tau apa yg terjadi dgn caravannya Devlin trus ngusulin tinggal di beringin aja, terus Oui ngebonceng Devlin untuk ketemu Mayor minta izin numpang tinggal. Habis itu Oui ngajak Devlin keliling-keliling Beringin naik sepeda. Sejak itu Devlin sering main-main ke Inn ngunjungin Oui, kadang jalan-jalan bareng juga. Oui sepedaan, Devlin motret-motret pemandangan.

:iconusami-yuuri:'s Micchan
MoE OC : Miiki by Usami-Yuuri
Waktu ketemu di artist studio Micchan liat Devlin yang dikiranya patung coklat. Pas dia toel-toel dari belakang ternyata.. manusia betulan.

:iconchronice:'s Vanilla~:heart:
MoE OC : Vanilla by Chronice
Waktu Devlin lagi jalan-jalan keliling Beringin dia ketemu Vanilla yang sedang berburu clover. Awal-awalnya Devlin bingung, kenapa susah-susah nyari kalau di sekitarnya itu clover semua, tapi lalu Vanilla menceritakan bahwa clover berdaun 4 itu membawa keberuntungan. Devlin pun setuju untuk membantu Vanilla mencari. Baru beberapa saat kemudian dia sadar kalau clover berdaun 4 itu langka, yang ada kelopaknya 3 semua.. Sejak itu Vanilla jadi sering tiba-tiba ke artist studio terus diem di depan pintu (?). Walaupun gak ngomong apa-apa Devlin udah ngerti maksudnya mau ngajak nyari clover lagi..

:iconkiaramix:'s Marron
MoE - Re App : Marron by kiaramix
Pas Marron lagi makan kenari di atas pohon, kenarinya jatuh satu dan nimpuk kepalanya Devlin yang lagi lewat. Marron bukannya minta maaf malah nawarin kenari ke Devlin.. Dan mereka pun makan kenari sama-sama. Setelah itu Devlin ga lupa ngingetin Marron biar hati-hati kalau lagi makan kenari, jangan ada yang ketimpuk kenari lagi kayak dia.

:iconmerurun:'s Rinka
MoE OC : Rinka by merurun
Waktu Devlin baru pertama kali masuk ke artist studio, tiba-tiba Devlin diterjang kucingnya Rinka gara-gara dikira coklat. Terus Rinka minta maaf dan ngajak Devlin minum teh bareng.. Tapi devlin di suruh nyeduh tehnya sendiri.
Rinka juga bosnya Devlin (owner artist studio) dan suka minta difotoin sama Devlin, semacam narsis gitu //heh

:iconsendichic:'s Henrietta
MoE OC : Henry by sendichic
Henrietta yang lagi nyasar entah gimana sampai di depan karavannya Devlin. Dia pun menghampiri karavan itu untuk menanyakan arah, tapi pada akhirnya malah nanya-nanya panjang lebar tentang itu karavan..

:iconjbeansv:'s Aqua
MoE : Aqua by JBeanSV
Devlin minta tolong Aqua buat ngebenerin karavannya, tapi waktu disuruh bantu ngangkut peralatan malah tepar dia. Cowok bukan sih kau Dev..

:iconjojo218:'s Treize
MoE_Treize by jojo218
Treize sering minta tolong Devlin buat difotoin senjata yang mau dia duplikat.

:iconmiitee:'s Shiki
MoE: Shiki by Miitee
Mereka ketemu malam-malam, waktu Shiki lagi ngeliat bintang-bintang di langit. Terus dia ketemu si Devlin yang foto-foto bintang, pake flash pula. Shiki pun kesilauan.. Karena marah udah diganggu Shiki menyambar kamera Devlin dan balas dendam memotret Devlin, pake flash juga biar Devlin ikut kesilauan maksudnya. Tapi Devlin yang nggak suka difoto nggak fotogenik//plak malah memotret Shiki balik. Alhasil semaleman itu mereka perang foto-fotoan. Waktu akhirnya film kameranya habis, yang motret terakhir itu Devlin. Sejak itu, tiap kali ketemu Shiki Devlin selalu memotret dia balas dendam ceritanya. Shiki yang nggak terima pun langsung memotret balik maling kameranya Devlin dan.. mereka pun perang foto-fotoan lagi.

:iconde-chan08:'s Chisa
MoE - Chisana Chairo by De-chan08
Chisa sedang lari-larian sebari teriak-teriak karena kumbang-kumbang ngejar dia. Devlin mengusir serangga-serangga yang mengikuti Chisa, Chisa berterimakasih, eh dia baru sadar dia udah nyasar jauh banget. Akhirnya pas Chisa kasih tahu spot rumahnya, rumah Chisa ketemu. Sebagai balas budi, Chisa bikinin kue coklat yang isinya coklat panas yang meleleh dan sangat enak.


:icongus-1993:'s Ainsel
MoE_OC: Ainsel by Gus-1993
Karena melihat Devlin yang suka banget sama coklat, Ainsel jadi mengajak Devlin untuk sama-sama buat pie coklat~:heart:

:iconthiefofstealth:'s Miki
MoE OC : Chibiko Miki by ThiefofStealth
Devlin pernah dikira patung kue cookies coklat raksasa sama Miki. Untung nggak dimakan.

:iconsagirisa:'s Loi 
MoE: Loi by SagiRisa
Duo stalker, Loi ngumpulin data dan Devlin ngumpulin foto terus ngeliatin hasil stalking sambil senyum-senyum sendiri. :iconspongebobrapefaceplz: 
Intinya kerjaan mereka ngumpet-ngumpet ngestalk orang. :iconhideplz:

:iconcalyx-chan:'s Calyx
MoE - Calyx by Calyx-chan
Calyx ngeliat Devlin beli coklat banyak banget di Grocery Store dan minta sebagian. Tapi nggak dikasih, soalnya kata Devlin itu coklat buat dibagi-bagi pas event FM2U. Dia baru setuju ngasih coklat kalau udah dipita merah apa bedanya coba. Biar cepet beres, akhirnya Calyx bantuin Devlin ngebungkus coklat-coklatnya itu. Akhirnya mereka berdua jadi sering ngeborong coklat sama-sama di Grocery Store.

:iconfamyuchii:'s Chiaki
MoE OC - Chiaki Hamatori by famyuchii
Pas Chiaki lagi jalan-jalan, dia ketemu Devlin yang lagi ngestalk orang moto-moto. Karena Chiaki polos ia pun langsung mengajak kenalan. Lalu mereka ngestalk orang bareng-bareng, tapi saat ngestalk Chiaki malah kabur ke orangnya dan minta izin ngestalk-- :iconmingplz:

:icontsunnekomaichan:'s Kuma
MoE : Kuma by TsunnekoMaichan
Mereka ketemu pas stalk MC yang misterius. Karena mereka suka stalking jadi mereka sebenernya udah saling kenal, tapi gara-gara Kuma ngga nyadar udah distalk Devlin dan Devlin juga ngga nyadar udah distalk Kuma jadi mereka kenalan lagi sama2bego//engga:iconthegloryofplz: Terus mereka temenan deh gara-gara sama-sama stalker :iconehesmileplz:

:iconraraarach:'s Kiyo
MoE - Kiyona Fujiko by raraarach
Awalnya Devlin lagi foto-foto di peternakan pagi - pagi dan menemukan Kiyo sedang tertidur di dalam kandang sapi. Yang namanya Devlin, tidur nggak tidur juga pasti difoto. Tidak lama kemudian Kiyo pun bangun karena ribut ribut dan sinar flash-- Lalu Kiyo marah marah karena Devlin tidak izin dulu dan membuka aib Kiyo. Kiyo kesal sama Devlin dan memaksa Devlin menghapus fotonya, tapi dia nggak mau. Akhirnya mereka kejer-kejeran dengan Kiyo membawa alat bengkel-- (?) Setelah kejar kejaran dan Devlin akhirnya mengalah, Kiyo pun sadar mereka belom kenalan. Lalu mereka kenalan baik baik. Walau sebenarnya foto aib Kiyo ada 2, dan satunya belom diapus.. :iconskankyplz:

:iconleafline1plz::iconleafline2plz::iconleafline3plz:
Relasi selalu dibukaa~ :iconjunesplz:

AdCast - Ads from the Community

×

Friends

Comments


Add a Comment:
 
:iconsendichic:
sendichic Featured By Owner 3 days ago  Hobbyist General Artist
selamat hari lahiiiiirrrrr~ :iconmagnumrollplz: :iconrubcheeksplz:
Reply
:iconshadoweclipex:
ShadowEclipex Featured By Owner 3 days ago  Hobbyist Traditional Artist
Happy Happy Birthday,
From all of us to you!!~
We wish it was our Birthday
So we could party too!!~
Super Fantastic Golden Platter Cake 3D Super Fantastic Golden Platter Cake 3D
Reply
:iconflytedify:
flytedify Featured By Owner Apr 30, 2016  Hobbyist General Artist
wH Y WASN'T I WATCHING YOU WTF
//WATCHES
Reply
:iconpixelplush:
PixelPlush Featured By Owner Apr 30, 2016  Hobbyist Digital Artist
IDK
BUT I HAVEN'T WATCHED YOU TOO S O
Reply
:icons-haa:
s-haa Featured By Owner Jun 8, 2015
Thx by s-haa  
Reply
:iconkhione2010:
Khione2010 Featured By Owner Apr 16, 2015  Hobbyist General Artist
thanks for the fav~ <333
Reply
:iconmieumew:
MieuMew Featured By Owner Apr 11, 2015
:iconheplz: A pixel-- Thanks for watching
Reply
:iconpixelplush:
PixelPlush Featured By Owner Edited Apr 13, 2015  Hobbyist Digital Artist
A pixel will be stalking Mie :iconhideplz:

You're welcome! :icongawwplz:
Reply
:iconmieumew:
MieuMew Featured By Owner Apr 17, 2015
:iconseyedplz: //casually sweeps the pixel away //what
Reply
:iconceruleandm:
CeruleanDM Featured By Owner Mar 22, 2015  Hobbyist Digital Artist
Thanks for the watch! <33
Reply
Add a Comment: